Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 41 to 60 of 129

Thread: Michigander SG "Meeting of the Minds"

  1. #41
    ****** HalfLifer's Avatar
    Join Date
    Jul 2000
    Location
    Detroit, Michigan Internet: Comcast Narrowband
    Posts
    7,086
    jk
    Work: DQ
    Comp: AXP 1600+, MSI K7T266a Pro2 RU, 512MB PC2100, GF3 Ti200 128MB

  2. #42
    ****** HalfLifer's Avatar
    Join Date
    Jul 2000
    Location
    Detroit, Michigan Internet: Comcast Narrowband
    Posts
    7,086
    http://mapquest.com/cgi-bin/ia_find?...grfe%7cs&pcat=


    Star is HockeyTown Cafe, and Im up at Sterling Heights
    Work: DQ
    Comp: AXP 1600+, MSI K7T266a Pro2 RU, 512MB PC2100, GF3 Ti200 128MB

  3. #43
    mikemean's Avatar
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    406
    Posts
    8,705
    Originally posted by HalfLifer


    Macomb Township? Thats about 10 miles north of me. It would take me 45 minutes to get to the HockeyTown cafe, 30 minutes if IM with wee96..
    I don't know if it's township or not. All I know is it is Macomb, MI.

  4. #44
    ****** HalfLifer's Avatar
    Join Date
    Jul 2000
    Location
    Detroit, Michigan Internet: Comcast Narrowband
    Posts
    7,086
    ITs the same thing. DOes he live by 25 mile road?
    Work: DQ
    Comp: AXP 1600+, MSI K7T266a Pro2 RU, 512MB PC2100, GF3 Ti200 128MB

  5. #45
    SG Stud ColdFusion's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Location
    Vancouver, BC
    Posts
    3,542
    Originally posted by Macho-Module


    Oh chit.

    We're all getting photoshopped now...
    This should be fun

  6. #46
    SG Stud ColdFusion's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Location
    Vancouver, BC
    Posts
    3,542
    Im going to be working soon, i might be able to save up some $$ and take a flight down

    My mom sorta has an idea of you guys, but she will be very worried about me meeting people i talked to on the internet This will be a bit tricky to get past, but im sure i can make up some damn good excuses(lies) hehe

  7. #47
    Game Freak Gaming-Module's Avatar
    Join Date
    Feb 2001
    Location
    Michigan
    Posts
    7,987
    Originally posted by LiNuXdAwG
    Im going to be working soon, i might be able to save up some $$ and take a flight down

    My mom sorta has an idea of you guys, but she will be very worried about me meeting people i talked to on the internet This will be a bit tricky to get past, but im sure i can make up some damn good excuses(lies) hehe
    WE AINT GONNA EAT YA!!!!

    (ditto for halflifer)

  8. #48
    mikemean's Avatar
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    406
    Posts
    8,705
    Originally posted by HalfLifer
    ITs the same thing. DOes he live by 25 mile road?
    I don't know. Mapquest can't find his address.

  9. #49
    I'm White wee96's Avatar
    Join Date
    May 2001
    Location
    Michigan
    Posts
    9,253
    Hey Mike, my route was in Macomb for a year, I know it like the back of my hand *looks* wtf is that?? eheheh, anyway Macomb is definately close, if you came to visit, id be glad to come pick you up and take you Would really kick butt if we got guys from outta state (country) itd be a blast.

  10. #50
    ****** HalfLifer's Avatar
    Join Date
    Jul 2000
    Location
    Detroit, Michigan Internet: Comcast Narrowband
    Posts
    7,086
    Originally posted by Macho-Module


    WE AINT GONNA EAT YA!!!!

    (ditto for halflifer)
    I wouldnt be scared, hahaha, I got wee by my side
    Work: DQ
    Comp: AXP 1600+, MSI K7T266a Pro2 RU, 512MB PC2100, GF3 Ti200 128MB

  11. #51
    Senior Member BMED's Avatar
    Join Date
    Feb 2000
    Location
    Da' Mitten
    Posts
    5,791
    Originally posted by HalfLifer


    I wouldnt be scared, hahaha, I got wee by my side

    LOL, Jon, that just didn't sound right!

    BTW, I got my wee by my front. j/k

  12. #52
    ****** HalfLifer's Avatar
    Join Date
    Jul 2000
    Location
    Detroit, Michigan Internet: Comcast Narrowband
    Posts
    7,086
    LOL Geez
    Work: DQ
    Comp: AXP 1600+, MSI K7T266a Pro2 RU, 512MB PC2100, GF3 Ti200 128MB

  13. #53
    Senior Member BMED's Avatar
    Join Date
    Feb 2000
    Location
    Da' Mitten
    Posts
    5,791

    Thumbs up

    Originally posted by wee96
    Hey Mike, my route was in Macomb for a year, I know it like the back of my hand *looks* wtf is that?? eheheh, anyway Macomb is definately close, if you came to visit, id be glad to come pick you up and take you Would really kick butt if we got guys from outta state (country) itd be a blast.
    That's a nice offer wee96, hopefully we're going to have a BIG turnout.

  14. #54
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2001
    Posts
    9,055
    Awww.. I wish I could go. All southern caifornianers unite!
    Originally posted by UnitedWeStand Don't go walking up to her and say "I just had a vasectomy wanna celebrate?
    Originally posted by EvilAngel Actually Kitten just got the sonagram done and the doc thought it was twins at first, but soon realized that it was the boys pen1s laying next to him....lol
    Said by XSeanX on AIM I wish girls were a lot easier
    Originally posted by Needlefreak May the fleas of a thousand taliban camels feast happily on your lower region..
    Originally posted by Jim Heart attack on a bun?

  15. #55
    SG Stud ColdFusion's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Location
    Vancouver, BC
    Posts
    3,542
    Originally posted by Macho-Module


    WE AINT GONNA EAT YA!!!!

    (ditto for halflifer)
    I know, she is just worried that im gonna meet up with some pedo.. by accident, She has heard all the stories of all the kids that are on chat lines and meeting up with this guy, who rapes them.. and on and on...

  16. #56
    Uninsured for your health
    Join Date
    Jan 2001
    Location
    Stockton, CA
    Posts
    10,028
    Damn...I wish I could go...

    Fly in the day before, go to teh even, then fly out the next...

    I have freinds in Warren, near 15 mile.
    Quote Originally Posted by Three Rivers Designs
    America! Love it or give it back!

  17. #57
    I'm White wee96's Avatar
    Join Date
    May 2001
    Location
    Michigan
    Posts
    9,253
    Jesus, I gotta teach Halflifer how to word things I think, hahahaha


    Originally posted by BMED



    LOL, Jon, that just didn't sound right!

    BTW, I got my wee by my front. j/k

  18. #58
    mikemean's Avatar
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    406
    Posts
    8,705
    Originally posted by wee96
    Hey Mike, my route was in Macomb for a year, I know it like the back of my hand *looks* wtf is that?? eheheh, anyway Macomb is definately close, if you came to visit, id be glad to come pick you up and take you Would really kick butt if we got guys from outta state (country) itd be a blast.
    Umm, I don't know quite what to say. Thanks for the offer If I am going to make it, I might take you up on that. I wouldn't have any other way to get to the meeting so I definately would need a ride. Don't take this the wrong way, but, ummm, I thought you did not like me? So I think it's cool that you made a nice offer so let's burry the hatchet (but not in my back LOL) I can't gaurantee that I will be there for sure. I have $1000 in the bank, but that is being saved for a car. But if I can find a good price on a plane ticket and if I have the extra money I'll try and make it. Thanks for the offer wee..

  19. #59
    ****** HalfLifer's Avatar
    Join Date
    Jul 2000
    Location
    Detroit, Michigan Internet: Comcast Narrowband
    Posts
    7,086
    Dont be discouraged Mike, Wee is a nice guy and seriously doubt he has any grudge towards you.
    Work: DQ
    Comp: AXP 1600+, MSI K7T266a Pro2 RU, 512MB PC2100, GF3 Ti200 128MB

  20. #60
    Game Freak Gaming-Module's Avatar
    Join Date
    Feb 2001
    Location
    Michigan
    Posts
    7,987
    Holy crap.

    Wee, look what a little feud started. We've polarized SpeedGuide into one giant meet/party!

    Awesome.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •