Page 13 of 18 FirstFirst ... 391011121314151617 ... LastLast
Results 241 to 260 of 356

Thread: My GirlFriend

  1. #241
    Hawaiian Built fanta's Avatar
    Join Date
    Apr 2000
    Location
    Honolulu, Hawaii aka Paradise
    Posts
    3,160
    Somebody please close this monster of a thread.


  2. #242
    Banned Crump's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Ohio
    Posts
    1,753
    So is she your girlfriend or not...that is all I wanna know?

  3. #243
    Flip Chip Qwijib0's Avatar
    Join Date
    Jan 2001
    Location
    Tucson, Arizona Processor: GenuineIntel Member #4896
    Posts
    8,269
    Originally posted by Crump
    So is she your girlfriend or not...that is all I wanna know?
    He CLAIMS it to be true.... whether it is or not remains to be seen...
    If your browser can't read unicode, you should probably switch!

  4. #244
    Regular Member reverse's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    In a van, down by the river!
    Posts
    496
    LiNuXdAwG, you don't have to post a pic of her, just take a pic of yourself in front of the dresser/cd case thingy seen in this pic. Afterall, that should be your room and I doubt your room would have any problems with you posting a pic of it. I may use the pic though and say it was my room but that's just a risk you will have to take

    If I wanted any lip from you, I would scrape my zipper.

  5. #245
    Best In Show Noevo's Avatar
    Join Date
    Feb 2000
    Location
    SD
    Posts
    14,188
    Alright it is clear IMHO that this thread will never end. I dare say we will never see more pictures (damn broken cameras). Anyway, here you go Linuxdawg, I am now giving you the benefit of the doubt.

    [leap of faith]I believe that this (pic one) is LinuxDawgs girlfriend. Until I am otherwise proven wrong, I believe him. [/leap of faith]


    LinuxDawg, this does come with one small detail we need to discuss. I have now taken a leap and am believing that you would not so blatently lie to us. IF, however, I find this not to be the case and she is not your girlfriend. I will NOT let you forget it.
    Last edited by Noevo; 10-02-01 at 06:07 PM.

  6. #246
    Elite Member ghost's Avatar
    Join Date
    Oct 1999
    Location
    Virginia
    Posts
    11,599
    Originally posted by fanta
    Somebody please close this monster of a thread.

    We can't just close the thread! Some of us have too much invested in it! We need closure! LOL!!

    Just ignore it, fanta, and concentrate on that babe you're working on. See, now YOU I can believe having a babe like L-Dawg claims to have.

    Reverse, that's a dorm room and L-Dawg isn't old enough to be in college. Someone pointed out the painted brick wall. How many of your friends have brick walls in their bedrooms in their parent's house? I like your idea though, in spirit.

  7. #247
    Elite Member TonyT's Avatar
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Fairfax, VA
    Posts
    10,338
    LOL!!!!!!! 17 pages of jealous bickering......geeeeez!

  8. #248
    Elite Member ghost's Avatar
    Join Date
    Oct 1999
    Location
    Virginia
    Posts
    11,599
    Originally posted by Noevo
    LinuxDawg, this does come with one small detail we need to discuss. I have now taken a leap and am believing that you would not so blatently lie to us. IF, however, I find this not to be the case and she is not your girlfriend. I will NOT let you forget it.
    Yikes!! L-Dawg, I'd hate to be you!! You DON'T want to be on Noevo's shlt list!!

  9. #249
    Regular Member dreww71's Avatar
    Join Date
    Sep 2000
    Location
    Ottawa, Canada
    Posts
    390
    Like sand through an hour glass, these are the days of SGers
    Trust me...I'm an economist!!

  10. #250
    IROC-Z Man CoolJ's Avatar
    Join Date
    Jul 2000
    Location
    Buffalo,NY
    Posts
    6,825
    Last edited by CoolJ; 10-02-01 at 06:17 PM.
    ** Speed 3370(down)/425(up) kbps **
    My IROC-Z28

  11. #251
    Regular Member reverse's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    In a van, down by the river!
    Posts
    496
    Originally posted by ghost
    Reverse, that's a dorm room and L-Dawg isn't old enough to be in college. Someone pointed out the painted brick wall. How many of your friends have brick walls in their bedrooms in their parent's house? I like your idea though, in spirit.
    Ya never know about those Canadians , for all I know, they make their houses out of porta-poties(sp) or popsicle sticks. j/k - no offense to our good neighbor.
    If I wanted any lip from you, I would scrape my zipper.

  12. #252
    Elite Member ghost's Avatar
    Join Date
    Oct 1999
    Location
    Virginia
    Posts
    11,599
    Originally posted by TonyT
    LOL!!!!!!! 17 pages of jealous bickering......geeeeez!
    Heh, heh, we're just having fun. And it's not jealous bickering if it's not true, LOL!!

  13. #253
    Game Freak Gaming-Module's Avatar
    Join Date
    Feb 2001
    Location
    Michigan
    Posts
    7,987
    LiNuXdAwG, you don't have to post a pic of her, just take a pic of yourself in front of the dresser/cd case thingy seen in this pic. Afterall, that should be your room and I doubt your room would have any problems with you posting a pic of it. I may use the pic though and say it was my room but that's just a risk you will have to take
    Best. Idea. Evar!

    Thread solved.

  14. #254
    (((SoniCraze))) Zmoney's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Location
    Room
    Posts
    1,932
    Originally posted by dreww71
    Like sand through an hour glass, these are the days of SGers
    ROFL>>>> FO SHO!!!!!
    Check out the Picks from TPL Here
    For Free Image Hosting check out Blynk.net
    Just click on add photos and your done

  15. #255
    SG Enthusiast smidley's Avatar
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    P-Town Oregon baby!
    Posts
    1,138

    Arrow

    That room might not be a dorm tho, cuz my brothers room is in the basement and it has white brick walls..... hmm...
    She looked at you and she said to your face it's over
    -Mest

  16. #256
    Banned crazyman's Avatar
    Join Date
    Jul 2000
    Location
    Southern California
    Posts
    5,181
    I just did'nt want to miss out on the longest worthless thread possibly of all sg time!

  17. #257
    n00b pWn3r! EvilAjax's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    New York City, USA
    Posts
    6,973
    What's up man? We need that proof
    <sarcastic>um... yeah</sarcastic>

    Wanna get pwned?

    Quote Originally Posted by raromoney View Post
    Thanks EvilAjax!
    Yup, I'm baaaackkk!

    EvilAjax unbanned, reinforces stereotypes with gunplay braggadocio...

  18. #258
    SG Stud ColdFusion's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Location
    Vancouver, BC
    Posts
    3,542
    nothing

  19. #259
    ive just read every post, thinking you was gonna prove them all wrong, all i can say is what a sad ending.

    oh ya shes very sexy would like to test at a water bed with her, then again any bed with her would do.

  20. #260
    Flip Chip Qwijib0's Avatar
    Join Date
    Jan 2001
    Location
    Tucson, Arizona Processor: GenuineIntel Member #4896
    Posts
    8,269
    Originally posted by LiNuXdAwG
    nothing

    Nothing--- what?....
    If your browser can't read unicode, you should probably switch!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •