Search:

Type: Posts; User: morbidpete; Keyword(s):

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    1,239

    That's a wild video! You have an interesting time...

    That's a wild video! You have an interesting time at work!
  2. Replies
    17
    Views
    1,606

    That's wild! I've been reading your stories for...

    That's wild! I've been reading your stories for years here on theft, Never ends and seems to be getting more brazen. I couldn't do it. Glad you're still in business. Good to see ya on the boards....
  3. Replies
    9
    Views
    1,345

    Happy Birthday Cat! Some day when this COVID...

    Happy Birthday Cat! Some day when this COVID thing is over I'm going to show up at your doorstep for a beer!
  4. Replies
    11
    Views
    1,305

    34...man! too bad :-(

    34...man! too bad :-(
  5. Replies
    14
    Views
    2,544

    add to that any company that has ever had my...

    add to that any company that has ever had my email address flooding me with emails about it. I dont care, you are on online only shop, what does this have to do with anything.
    I'm a little more...
  6. Replies
    9
    Views
    4,463

    That's awesome! You going to look for a job...

    That's awesome! You going to look for a job eventually or just want to become a professor and teach others?
  7. Replies
    16
    Views
    2,934

    Hi and obligatory Happy Birthday lol

    Hi and obligatory Happy Birthday lol
  8. the miners are always online. Its the wallets in...

    the miners are always online. Its the wallets in the VM I keep offline. as for mining profitability. I did that for a while. I used auto converting pools and software that switched coins and...
  9. BTG on the GPU's (I dont pay electric) and XMR on...

    BTG on the GPU's (I dont pay electric) and XMR on the CPU for the rigs. I have a lot of Ravencoin in holding along with ETH. I have no gameplan on when to sell haha. I cashed in a ton of ZEC 2 years...
  10. right, maybe some day ill move my 12 crypto...

    right, maybe some day ill move my 12 crypto 1080ti's to FAH and see what happens for a couple days
  11. well, I moved up two spots on our team since i...

    well, I moved up two spots on our team since i started with my 1080 ti last week lol
  12. decided to run this on my 1080ti at work. we'll...

    decided to run this on my 1080ti at work. we'll see how it goes. numbers seem a bit high. estimating 449479 Points per day
  13. you could temporarily use the power and sata...

    you could temporarily use the power and sata cable from the ODD to run the second drive for cloning.
  14. Replies
    18
    Views
    2,601

    throw it in a VDI and get another couple years...

    throw it in a VDI and get another couple years LMAO (joking of course)
  15. Replies
    16
    Views
    3,362

    past 7 days according to iOS Screen Time...

    past 7 days according to iOS Screen Time
    https://i.imgur.com/6Bup0Pl.png
  16. Replies
    2
    Views
    1,678

    my number is on there for 2fa back before they...

    my number is on there for 2fa back before they had it built into the app its self. even then I need it when installing the app. I'm also a fringe case, I really don't care what people know or find...
  17. Replies
    8
    Views
    2,971

    Logician Personality INTP-A / INTP-T The...

    Logician
    Personality
    INTP-A / INTP-T

    The Logician personality type is fairly rare, making up only three percent of the population, which is definitely a good thing for them, as there’s nothing...
  18. I use PB Blaster and a wire brush. Soak the...

    I use PB Blaster and a wire brush.

    Soak the living hell out of it, let sit for an hour, brush and flex/move all movable parts. Have saved a bunch of wrenches/pliers with this method that wouldn't...
  19. We should do some meetups in 2020 (work has me...

    We should do some meetups in 2020 (work has me all over the country this year, couldn't commit to anything) Wouldn't mind seeing cat, yard, left and meg again.
  20. I'm on world 39 US server now. F2P is no longer...

    I'm on world 39 US server now. F2P is no longer an option if you want any chance to win. They monetized a lot. I pay more for this game in a month than I do any other content lol
  21. Anyone still play? over 10 years later I'm still...

    Anyone still play? over 10 years later I'm still playing this game.
  22. Replies
    22
    Views
    13,932

    Almost forgot tax season lol. Took a 20% hit on...

    Almost forgot tax season lol. Took a 20% hit on cap gains tax for my crypto trades on my taxes this year. Can't even file yet because the cap gains form wont be out until the 31st
  23. Replies
    22
    Views
    13,932

    What exchange did you use? I have transferred...

    What exchange did you use? I have transferred over 10k with coinbase over the past 2 years and only pay around 3%. You were taken for a ride.
  24. Replies
    17
    Views
    3,430

    Only issue I see with 100% infill is the weight...

    Only issue I see with 100% infill is the weight it adds. While maybe not a whole lot and I could be paranoid lol. Could introduce ringing.
  25. Replies
    17
    Views
    3,430

    Was there supposed to be a photo? Thats a damn...

    Was there supposed to be a photo? Thats a damn strong part using 100%. even %50 is crazy IMO. I cracked my windshield throwing a 2 perimeter %10 infill print at it haha. if parts are off in size but...
  26. Replies
    12
    Views
    28,771

    XBONE until I switched to PC a couple months ago.

    XBONE until I switched to PC a couple months ago.
  27. Replies
    17
    Views
    3,430

    I've always used hairspray, I refuse to change...

    I've always used hairspray, I refuse to change haha. My Anycubic came with a sheet, hate it. Impossible to get prints off of it. ripped it off and switched to a mirror with hairspray.
  28. Replies
    17
    Views
    3,430

    SLOW SLOW SLOW! I print my TPU at 20mm/s 50%...

    SLOW SLOW SLOW! I print my TPU at 20mm/s 50% first layer with hairspray. 0 retraction. Is your extruder good to go? I had to print a better extruder to narrow the gap. also used capricorn bowden for...
  29. Replies
    17
    Views
    3,430

    My delta is probably the worst one I own....

    My delta is probably the worst one I own. Anycubic Linear Plus. Hate it/ Love my cr-10s and cr-10s5. Use ABL (added myself) on both. One a BLTouch and the other inductive from TH3D. with the mirror...
  30. Replies
    15
    Views
    2,335

    I use mirror on all my printers along with ABL's

    I use mirror on all my printers along with ABL's
Results 1 to 30 of 500
Page 1 of 17 1 2 3 4