Search:

Type: Posts; User: Randy; Keyword(s):

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    589

    Surprised / not surprised

    Surprised / not surprised
  2. Thread: R.I.P. Ken

    by Randy
    Replies
    15
    Views
    1,479

    So sad to see this thread. RIP Ken :( Big...

    So sad to see this thread.
    RIP Ken :(
    Big piece of SG is gone but not forgotten. Until we meet again. *raises drink*
  3. Thread: SG is 23yo today

    by Randy
    Replies
    20
    Views
    1,275

    23 years later not as much partying less posts...

    23 years later not as much partying less posts and peeps however SG is a lot like a beautiful old home with great neighbors.
  4. Replies
    48
    Views
    6,892

    $2.0mfg per liter fir Diesel / cost me $250 CDN...

    $2.0mfg per liter fir Diesel / cost me $250 CDN to fill truck
    Will be driving this less
    1435

    And this more

    1434
  5. Replies
    10
    Views
    1,593

    Holy crap Ace420 / Mike! Good 2 c ya

    Holy crap Ace420 / Mike! Good 2 c ya
  6. Replies
    10
    Views
    1,593

    I still have it and play it occasionally. BFV was...

    I still have it and play it occasionally. BFV was great too. The best was playing with sg buds. I would love to get on with the gang again. We should set a date to play.
  7. Replies
    25
    Views
    3,621

    Happy birthday speedguide :) One of the best...

    Happy birthday speedguide :)

    One of the best sites on the net .
  8. Thread: Goodbye to 45

    by Randy
    Replies
    25
    Views
    2,273

    Buh byeee DT I was surprised that he even made...

    Buh byeee DT
    I was surprised that he even made it to president. It was funny to hear some of the stupid things speak about (Bleach for covid) lol. Unfortunately some of his misplaced words cost...
  9. Replies
    134
    Views
    53,656

    Well it appears tge intelligence of the American...

    Well it appears tge intelligence of the American people is increasing! Maybe the an effect of covid? Now if they could just figure out how to count.
  10. Replies
    15
    Views
    1,316

    Happy belated Phillip! Thanks for keeping SG...

    Happy belated Phillip! Thanks for keeping SG alive!
  11. Replies
    11
    Views
    1,512

    Jeezus. 1984? Much too young. Sad to hear this

    Jeezus. 1984? Much too young. Sad to hear this
  12. Replies
    4
    Views
    928

    Yeah prime day was a waste of time day. Nothing...

    Yeah prime day was a waste of time day. Nothing great. Hopefully black Friday will have a few items.
  13. Replies
    13
    Views
    1,690

    Sad to see this Debbie. 54 is too young. Best...

    Sad to see this Debbie. 54 is too young. Best wishes to you and your family.
  14. Replies
    4
    Views
    1,368

    Glad to see BaLa still around happy belated bday !

    Glad to see BaLa still around happy belated bday !
  15. Replies
    25
    Views
    3,843

    Debbie you should have moved to Astoria... no...

    Debbie you should have moved to Astoria... no subways there!

    Glad to see your doing well aside from the boredom thing.
  16. Replies
    5
    Views
    1,476

    Thanks Fellas, Yeah Brian those were great...

    Thanks Fellas,

    Yeah Brian those were great days back then. I remember doing the big teamkill in the chopper lol. We were going to lose anyway so pushed the f*ckit button/@ C4
  17. Replies
    5
    Views
    1,476

    Thanks Kenny ! Yeah 111 jesus key righstuh ...

    Thanks Kenny !

    Yeah 111 jesus key righstuh eh

    Doing well yup!
  18. Replies
    56
    Views
    7,257

    Evan aka UOD aka Jawz Glad to hear Mack is going...

    Evan aka UOD aka Jawz
    Glad to hear Mack is going to post secondary 👍
    Good 2cu post again.

    Stay safe, wash your hands and send your spit to Maddoc
  19. Thread: windows 7 - 10

    by Randy
    Replies
    4
    Views
    2,183

    Thanks Phillip will give simply upgrading a try.

    Thanks Phillip will give simply upgrading a try.
  20. Thread: windows 7 - 10

    by Randy
    Replies
    4
    Views
    2,183

    windows 7 - 10

    I need to upgrade and am wondering for 13.99 is this legit? ...
  21. Replies
    1
    Views
    1,532

    less than a month til xmas

    Phillip, can we get the cap on the speedguide logo and some snow?
  22. Replies
    6
    Views
    3,842

    Thanks Brian Yup I remember the time I planted...

    Thanks Brian

    Yup I remember the time I planted c4 in the chopper and all of our team mates jumped in then i parachuted out blew the c4 and saw dead friends falling frim the sky. Was a great day...
  23. Replies
    6
    Views
    3,842

    Thanks Ken :) I have worms for years < Thanks...

    Thanks Ken :)
    I have worms for years < Thanks to Maddoc and his lab experiments which revolve mainly around STD research.
  24. Thread: Hey

    by Randy
    Replies
    12
    Views
    3,332

    Doc have you been playing std bingo? Any 2 lines...

    Doc have you been playing std bingo? Any 2 lines or full card?
  25. I would like to meet some SG peeps one day. I've...

    I would like to meet some SG peeps one day. I've never been to the east coast. I just bought a brand new truck and camper so hopefully see the Atlantic this summer. Maybe. Swing by YOSC place as he...
  26. Replies
    12
    Views
    2,947

    Happy birthday Brian Sorry Im late etc... I...

    Happy birthday Brian
    Sorry Im late etc...
    I got you the same thing as last year


    One day I hop to see The Atlantic Ocean and maybe some of he east coasters
  27. Replies
    34
    Views
    6,068

    I would create a treasure hunt so you guys could...

    I would create a treasure hunt so you guys could go running around collecting stashes of cash, gold,. There would also be contests for ex: first member to shear Maddoc and knit me a tuke would get...
  28. Replies
    26
    Views
    7,517

    Roundeye! Rest In Peace Purple monkey. Was a...

    Roundeye! Rest In Peace Purple monkey. Was a great guy great posts and will be missed .... I remember the fundraiser SG did for him years ago people here on the boards really cared for him
    ...
  29. Replies
    7
    Views
    2,443

    THANKS YOU GUYS! I have been working out of town...

    THANKS YOU GUYS!
    I have been working out of town the past 6 weeks so didn't see this til now.

    Thanks for the smooch MD normally such intimacy would be a concern but after 18 plus years I think...
  30. Replies
    14
    Views
    2,504

    I don't want another checkup! The infection will...

    I don't want another checkup! The infection will maybe go away on its own for awhile again.
Results 1 to 30 of 500
Page 1 of 17 1 2 3 4